Facebook Share Image

Márkajelenlét koronavírus idején

Tematikus hírek / Vállalkozó

Ez most nem az ütemezett kampányok, előre megírt tartalmak ideje, a vállalkozások közösségi média stratégiájának is alkalmazkodnia kell az új helyzethez!

vallalkozo-social_web.jpgItt az ideje, hogy a közösségi médiában folytatott kommunikációnkban egy kis szünetet tartsunk és gondolkodjunk, az előre legyártott gyönyörű kreatívokat pedig eltegyük egy későbbi időpontra. A stratégiának ugyanis része az is, hogy tudjuk, mikor kell csendben maradni és mikor, mit érdemes posztolni.

De miről lehet egyáltalán posztolni mostanság, mikor minden a koronavírusról szól? Mit közölhetünk, ami hasznos? Nem maradhatunk örökké csendben. Az első és legfontosabb, hogy megértsd ügyfeleid változó igényeit és érzelmi állapotát és aszerint kommunikálni feléjük.

Az emberek emlékezni fognak arra, hogy miként kommunikáltál ezekben az időkben. Szüneteltesd az ütemezett posztokat. Próbálj minél gyorsabban választ adni azonban a közösségi médiában érkezett megkeresésekre, hiszen ügyfeleid is valószínűleg az otthonaikban töltik a következő heteket, jelentősen felerősítve az online kommunikáció fontosságát. Felajánlhatod a Skype vagy FaceTime használatát is, személyesebbé téve az ügyfelekkel a kommunikációt.

Tudasd az ügyfeleiddel, hogy te is teszel a koronavírus terjedésének megakadályozásáért

Küldj egy emailt ügyfeleidnek, amiben biztosítod őket, hogy mindent megteszel az egészségük védelme érdekében, betartod a megnövekedett higiéniai protokollt és csak egészséges alkalmazott dolgozik. A megváltozott nyitvatartási időről szintén tájékoztasd őket.

Online ajánlatok

Amennyiben rendelkezel webshoppal, emlékeztesd ügyfeleidet, hogy továbbra is megkaphatók kedvenc termékeik, amihez akár kupont, kedvezményt, vagy ajándékutalványt is kínálhatsz. Ha szolgáltatói szektorban tevékenykedsz, ösztönözd vásárlóidat, hogy vegyenek most utalványt, amit a járvány lecsengése után igénybe vehetnek.

Továbbra is arról kell tehát kommunikálni, amivel foglalkozol, de nem hagyhatod figyelmen kívül a világban zajló eseményeket. A közösséged most különösen figyel arra, mit teszel. Az emberek most nagyrészt otthon ülnek, és tájékozódni, tanulni szeretnének. Ossz meg történeteket a munkatársaidról, arról, hogy kik vagytok, mit csináltok, hogyan alkalmazkodtok.

2020.03.23.

Olvassa további hasznos cikkeinket is