Facebook Share Image

Telefonos ügyfélszolgálat

Tájékozódhat az elérhetőségeinkről és a nyitvatartási időpontokról

Ügyfélszolgálatunk telefonszáma


Belföldről hívható: 06 1 458 4200, 06 30 707 4100

Külföldről hívható: + 36 1 458 4200, +36 30 707 4100 (nemzetközi hálózatról kezdeményezett hívás esetén a nemzetközi hívás díját a hívó fél fizeti)

Változás a Telefonos Ügyfélszolgálat nyitvatartásában, 2019. december 13-án!

Felhívjuk ügyfeleink és az érdeklődők figyelmét, hogy telefonhívásaikat, december 13-án (pénteken), Telefonos ügyfélszolgálatunk 15 óraig tudja fogadni.

Megértésüket köszönjük!

További elérhetőségek

Fax: +36 1 458 4260
Email cím: info@signal.hu

A telefonos ügyfélszolgálatunk nyitva tartása

Munkanapok  Nyitva tartás 
hétfő 8:00 – 20:00
kedd, szerda, csütörtök, péntek 8:00 – 16:00

Változás a Telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartásában, 2019. december 13-án!

Felhívjuk ügyfeleink és az érdeklődők figyelmét, hogy telefonhívásaikat, december 13-án (pénteken), Telefonos ügyfélszolgálatunk 15 óraig tudja fogadni.

Megértésüket köszönjük!

Telefonos ügyfélszolgálatunk rendkívüli nyitva tartása

Contact Center rendkívüli nyitva tartása

Mikor érdemes telefonálnia, hogy az esetleges hosszabb várakozást elkerülje?

Segítünk elkerülni a csúcsidőszakokat, hogy kisebb várakozási idővel juthasson ügyintézőnkhöz.

Az ügyfélszolgálatra érkező telefonos megkeresések mennyisége és eloszlása heti és napi bontásban:

Telefonos ügyfélszolgálatunk menürendszere

A SIGNAL IDUNA Biztosító telefonos ügyfélszolgálatának menürendszere

Változás a Telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartásában, 2019. december 13-án!

Felhívjuk ügyfeleink és az érdeklődők figyelmét, hogy telefonhívásaikat, december 13-án (pénteken), Telefonos ügyfélszolgálatunk 15 óraig tudja fogadni.

Megértésüket köszönjük!